Contactgegevens

Bezoekadres (Cash & Carry):
MEERgroothandel
Middel Broekweg 33 (Pyramide)
2675 KC, Honselersdijk
Maandag: 06:00 - 15:00
Dinsdag: 06:00 - 15:00
Woensdag: 06:00 - 15:00
Donderdag: 06:00 - 15:00
Vrijdag: 06:00 - 15:00
Zaterdag: 06:00 - 09:00
Zondag: Gesloten

Contact:
0174 629819
06 28259607
info@meergroothandel.nl

Factuuradres:
MEERgroothandel
Middel Broekweg 33 (Pyramide)
2675 KC, Honselersdijk

Bank:
IBAN: NL13 RABO 0109 5910 03
BIC: RABONL2U

Overige gegevens:
KvK: 66247160
BTW nummer: NL850338748B01

Contactformulier

Uw naam:*
Uw emailadres:*
Uw telefoonnummer:
Uw bericht:*
Anti-spam:

Meest gestelde vragen

1. Hoe word ik klant bij MEERgroothandel?
Door hier te klikken kunt u een formulier invullen om klant te worden. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld maken wij direct een klantenlogin voor u aan. Deze zal per e-mail naar u verzonden worden. Met deze klantenlogin kunt u via de webshop inkopen doen. Ook kunt u in de Cash & Carry zelf uw bestelling uitzoeken met behulp van een scanner en direct betaling per pin of contant.

2. Hoe werkt de webshop?
In de webshop kunt u producten bestellen. Door de door u bestelde producten kunnen vaak dezelfde dag nog worden opgehaald. Ook is het mogelijk om bestellingen via de webshop te laten bezorgen. Hiervoor dient u wel op voorhand contact met ons op te nemen. Hier zijn vaak wel kosten aan verbonden.

3. Wanneer ik een productbestelling plaats in de webshop, heb ik het product dan al?
Hetgeen wat u in uw winkelmandje plaats heeft u direct gekocht. De voorraad wordt namelijk real-time bijgehouden, waardoor de voorraad op de website altijd accuraat is. Dit is belangrijk omdat onze voorraad dagelijks wordt ververst met nieuwe bloemen en planten van de klok en kwekers. Mocht u toch per ongeluk iets in uw winkelmand hebben geplaatst dat u niet wilt hebben, kijk dan bij vraag 4.

4. Als ik toch iets niet wil wat ik al heb gekocht kan ik het dan uit mijn bestelling verwijderen?
U kunt zelf geen producten uit uw bestelling verwijderen. Doordat de voorraad real-time wordt bijgehouden is dit niet mogelijk. Wel kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen zodat wij het desbetreffende product(en) uit uw bestelling kunnen verwijderen.

5. Kan ik ook iets terug laten boeken?
Terugboeking is mogelijk, neem hiervoor telefonisch of per e-mail contact met ons op.

6. Kan ik ook meer bestellen dan op de webshop?
De producten weergeven in de webshop zijn alle producten die op dat moment in onze plantenvoorraad staan. Het is dan ook mogelijk om meer producten te bestellen dan staat weergeven op de webshop. Hiervoor dient u wel telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen. Ook kunt u contact met ons opnemen voor producten die niet staan weergeven in de webshop. Wij staan open voor alle soorten aanvragen.

7. Is er met grotere aantallen nog iets met de prijs doen.
Het is mogelijk om bij de aankoop van grotere aantallen iets met de prijs te doen. Dit is alleen mogelijk in overleg. Neem hiervoor telefonisch of per e-mail contact met ons op voor de mogelijkheden.

8. Mijn product staat niet op de webshop, wat nu?
Wanneer uw gewenste product niet op de webshop staat betekend dat het product op dat moment niet in onze plantenvoorraad staat. Neem in dat geval telefonisch of per e-mail contact met ons op. Wij kunnen dan vaak nog dezelfde dag uw gewenste product voor u klaarzetten.

9. Ik zoek een grotere potmaat, hoogte of ander formaat, kan dat ook besteld worden?
Vaak is het ook mogelijk om een grotere potmaat of hoogte te bestellen. Neem hiervoor telefonisch of per e-mail contact met ons op.

10. Kan er ook bezorgd worden?
Het is mogelijk om bestellingen te laten bezorgen, zowel binnen als buiten Nederland. Dit kan middels ons eigen transport of via een transporteur. Met ons eigen transport kunnen wij flexibel zijn in de bezorgtijden. Transporteurs zetten wij voornamelijk in voor klanten die op relatief grote afstand voor ons liggen. Voor beiden transportwijzen dient u op voorhand een afspraak te maken, neem hiervoor dan ook telefonisch of per e-mail contact met ons op. Let op: bij het bezorgen van bestellingen zijn kosten verbonden.

11. Hoe zie ik wat ik in totale waarde heb ingekocht?
Wanneer u boven in beeld op het eerste groene vlak klikt komt u bij uw bestellingen terecht. U kunt dan uw huidige bestelling inkijken en eerder geplaatste bestelling terugkijken. Indien u wilt terugkeren naar de webshop klikt u links boven in beeld op ‘’voorraad’’.

12. Ik kan mijn vraag niet terugvinden bij de meest gestelde vragen, wat nu?
Heeft u andere vragen en/of opmerkingen neem dan contact met ons op via het contactformulier, per e-mail of via de telefoon. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk bij staan.